Cum se anuleaza/revoca semnatura electronica
Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului „Depunere declaraţii online”se solicită de către titularul certificatului calificat, atunci acesta completează formularul 151 „Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaraţii online” care se descarcă de la http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/cerere_151_2009.pdf.
Cererea se listează, se semnează de titularul certificatului şi de către contribuabil, se scanează şi se transmite prin e-mail pe adresa admin.portal@mfinante.ro.
Dacă revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care acest drept a fost obţinut, formularul 151 se depune în format hârtie, semnat şi ştampilat de către contribuabil, la unitatea fiscală în a cărei rază contribuabilul îşi are domiciliul fiscal. Cererea va fi însoţită de :
– actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie
– documentul de identitate al persoanei care solicită revocarea certificatului digital, în original şi copie.
– împuternicire eliberată de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului Depunere declaraţii online.
Atenţie : Prin formularul 151 nu se anulează certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul de depunere declaraţii fiscale online.
Persoanele interesate pot consulta site-ul A.N.A.F., la adresa www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice/Informaţii depunere declaraţii/Instrucţiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraţiilor
Echipa noastră de profesioniști este dedicată să te ajute să navighezi cu succes în lumea complexă a finanțelor și să îți asigure succesul pe termen lung al afacerii tale. Contactează-ne astăzi pentru a începe!